Regulamin

Regulamin korzystania z platformy szkoleniowej JUVO Kancelaria Radców Prawnych Heinrich, Kaczanowski spółka partnerska, zwana dalej „JUVO”
Wstęp

Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 poz. 344 t.j zwana dalej „Ustawą” JUVO Kancelaria Radców Prawnych Heinrich, Kaczanowski Spółka partnerska z siedzibą w Bielsku-Białej, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez ustala regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej „Regulamin”).
Niniejszy Regulamin JUVO adresuje zarówno do Osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Konsumentów, jak i Przedsiębiorców, a także członków personelu tychże przedsiębiorców, zwanych dalej wspólnie „Uczestnikami”, którzy korzystają z platformy szkoleniowej JUVO znajdującej na następującej stronie internetowej: Juvo-Szkolenia.pl
Regulamin określa zasady korzystania z Platformy szkoleniowej oraz tryb zawierania umów świadczenia usług i umów sprzedaży na odległość za jej pośrednictwem.

§ 1
Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu zawarte poniżej terminy oznaczają:

  1. Abonent – oznacza użytkownika końcowego, który jest stroną umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług komunikacji elektronicznej zawartej z dostawcą usług komunikacji elektronicznej tj. JUVO;
  2. Login – oznacza niejawny, znany tylko Uczestnikowi, ciąg znaków niezbędny do poprawnego zalogowania się w Platformie i korzystania z oferowanych na niej Usług, w szczególności z udziału w udostępnionych w Platformie szkoleniach;
  3. Nazwa Użytkownika – oznacza jawny ciąg znaków, ustalany przez Abonenta celem rejestracji w Platformie i utworzenia Konta;
  4. Konsument – oznacza osobę fizyczną wnioskującą o świadczenie publicznie dostępnych usług komunikacji elektronicznej lub korzystającą z takich usług dla celów niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub wykonywaniem zawodu;
  5. Konto – oznacza prowadzony w Platformie dla Uczestnika przez JUVO pod unikalną Nazwą Użytkownika zbiór danych, obejmujący dane o Uczestniku, dane wprowadzone do Platformy przez Uczestnika oraz historię jego działań w Platformie;
  6. Platforma – oznacza stronę internetową, prowadzoną pod adresem internetowym Juvo-Szkolenia.pl przez JUVO, umożliwiająca Uczestnikom korzystanie z jej zasobów, w szczególności ich przeglądanie, zakup i dostęp do zakupionych Szkoleń online, pobieranie dokumentów, certyfikatów z odbytych szkoleń i innych materiałów o charakterze szkoleniowym;
  7. Pośrednik płatności – oznacza serwis, za pośrednictwem którego Abonenci dokonują płatności za Usługi płatne na rzecz JUVO, tj. serwis przelewy 24, którego operatorem jest spółka PayPro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kancelarska 15, KRS:  0000347935;
  8. Prawa do Platformy — wszelkie prawa własności intelektualnej do marki, znaków towarowych, domeny, projektów, elementów graficznych, oprogramowania oraz wszelkich innych elementów Platformy o charakterze twórczym należące do JUVO.
  9. Rejestracja w Platformie – czynność polegająca na podaniu przez Uczestnika wymaganych danych, niezbędnych w celu założenia Konta i uzyskania dostępu do zasobów Platformy udostępnianych wyłącznie Uczestnikom;
  10. Zasób – oznacza każdą treść dostępną na Platformie i obejmuje w szczególności: artykuły, Szkolenia oraz inne dokumenty, w tym materiały dydaktyczne, certyfikaty, które znajdują się na Platformie.
  11. Szkolenie – oznacza komplet prezentacji, materiałów dydaktycznych, zapisów audiowizualnych z danej dziedziny prawa, które zaprezentowane zostały w opisie Szkolenia, udostępnionych Uczestnikowi online na Platformie;
  12. Uczestnik – oznacza:
    • Użytkownika, który wykupił dostęp do udostępnionych na Platformie Produktów, w tym w szczególności Szkoleń,
    • Abonenta, który wykupił dostęp do udostępnionych na Platformie Produktów, w tym w szczególności Szkoleń,
    • osobę wskazaną przez Abonenta (np. pracownika, kontrahenta Abonenta), który wykupił dostęp do udostępnionych na Platformie Produktów, w tym w szczególności Szkoleń.
  13. Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawarta pomiędzy Użytkownikiem bądź Abonentem, a JUVO, na warunkach określonych w Regulaminie; przedmiot Umowy stanowi nabycie praw do korzystania z Usług na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie;
  14. Usługa komunikacji elektronicznej – oznacza wszelkie usługi elektroniczne, oferowane drogą elektroniczną w ramach Platformy dla Abonentów bądź Użytkowników, m.in. korzystanie z zasobów Platformy, w szczególności ich przeglądanie, zakup i dostęp do zakupionych Szkoleń online, pobieranie dokumentów, innych materiałów szkoleniowych oraz certyfikatów;
  15. Dostawca usług elektronicznych– oznacza operatora Platformy- JUVO Kancelarię Radców Prawnych Heinrich, Kaczanowski spółkę partnerską, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS: 0000847620, NIP: 9372675704, REGON: 362175727, kontakt e-mail biuro@juvo.pl;
  16. Użytkownik – osoba fizyczna, która dokonała prawidłowej rejestracji w Platformie i posiada Konto.

§ 2
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i wymagania dotyczące świadczenia Usług przez JUVO w postaci:
    • szkoleń dostępnych online w Internecie za pośrednictwem Platformy,
    • innych zasobów w tym materiałów o charakterze dydaktycznym,
      a także określa on warunki zawierania i rozwiązywania Umów świadczenia usług dostępnych na Platformie, zasady ochrony danych osobowych Uczestników (zawarte w Polityce Prywatności stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu) oraz określa procedurę postępowania reklamacyjnego.
  2. Uczestnik, który korzysta z Platformy, a także chce skorzystać z Usług dostępnych w ramach jej zasobów, musi zapoznać się i zaakceptować postanowienia niniejszego Regulaminu. Korzystanie z Platformy jest równoznaczne z pełną akceptacją i potwierdzeniem zrozumienia warunków niniejszego Regulaminu. Każdy Uczestnik jest zobligowany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu od momentu rozpoczęcia korzystania z Usług dostępnych w ramach Platformy będącej własnością JUVO.
  3. Regulamin jest dostępny dla wszystkich Uczestników pod adresem Juvo-Szkolenia.pl/Regulamin w wersji obowiązującej od dnia 01.01.2021 przed zawarciem Umowy pomiędzy JUVO, a Abonentem bądź Użytkownikiem.
  4. Rejestrując się na Platformie, Uczestnik akceptuje w sposób wiążący i bez zastrzeżeń postanowienia niniejszego Regulaminu.

§ 3
Zasady korzystania z zasobów dostępnych w ramach Platformy

  1. Z zasobów znajdujących się na Platformie może korzystać:
    • osoba prawna;
    • pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych;
    • osoba fizyczna nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych (w tym małoletni), która uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego na korzystanie z Usług oferowanych w ramach Platformy w formie jednostronnego, pisemnego oświadczenia woli przedstawiciela ustawowego. Oświadczenie winno zostać przesłane JUVO przed przystąpieniem do korzystania z Platformy.
  2. Korzystanie z Usług, w tym utworzenie i korzystanie z Konta w Platformie, jest dobrowolne i nieodpłatne.
  3. Warunkiem korzystania z zasobów platformy JUVO jest dokonanie poprawnej rejestracji z równoczesną akceptacją warunków uczestnictwa, a tym samym posiadanie na niej aktywnego konta. Uprawnienie do uczestnictwa należy wykazać poprzez wypełnienie formularza, tzn. podanie informacji wymaganych formularzem rejestracji.
  4. Rejestracja w Platformie przy wykorzystaniu udostępnionego formularza Rejestracji polega na wybraniu odpowiedniej Nazwy Użytkownika i Loginu, podaniu imienia i nazwiska, adresu e-mail do kontraktu oraz danych niezbędnych do ewentualnego wystawienia faktury po zakupie Szkolenia. Rejestracja w Platformie nie jest możliwa z wykorzystaniem Nazwy Użytkownika, zajętej uprzednio przez innego Użytkownika.
  5. Uczestnik uzyskuje dostęp do Konta za pomocą podanego przy Rejestracji adresu poczty elektronicznej oraz Loginu.
  6. Uczestnik ma prawo do usunięcia Konta w każdym czasie.
  7. Poprzez uzupełnienie formularza każdy Uczestnik zapewnia, że podane przez niego informacje są prawdziwe i poprawne. JUVO ma prawo zweryfikować dane osobowe uczestnika na podstawie odpowiednich dokumentów urzędowych.
  8. W przypadku podania przez Uczestnika nieprawdziwych danych osobowych lub firmowych (jeśli chodzi o Uczestnika będącego pracownikiem bądź współpracownikiem Abonenta), może zostać usunięty przez JUVO. To samo dotyczy przypadku stwierdzenia dopuszczenia się przez uczestnika nadużycia, np. sprzedaży, zamiany, podarowania, zbycia w drodze licytacji lub przeniesienia w inny sposób na osoby trzecie Usługi świadczonej w ramach Platformy.
  9. W przypadku niewypełnienia zasad określonych niniejszym Regulaminem JUVO jest uprawnione do odmowy uczestnictwa w szkoleniu bądź dostępu do zasobów znajdujących się na Platformie, względnie pozbawienia dostępu do Platformy.
  10. JUVO może odmówić utworzenia Konta albo zablokować lub usunąć istniejące Konto, jeżeli Nazwa Użytkownika jest już używana w ramach Platformy lub jeżeli poweźmie on uzasadnioną, wiarygodną informację, że jest ona sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, narusza dobra osobiste lub uzasadnione interesy Uczestnika lub osób trzecich. W takim przypadku JUVO jest uprawniona do zaprzestania świadczenie Usług Abonentowi bądź Użytkownikowi.
  11. Każdy z Abonentów jest uprawniony do rejestracji indywidualnego konta. JUVO umożliwia rejestrację większej liczby Uczestników celem realizacji Usługi w ramach umowy z danym Abonentem, z których każdy otrzyma własne subkonto/dostęp.
  12. Uczestnik uzyskuje dostęp do Platformy po dokonaniu prawidłowej Rejestracji i zalogowaniu się do Platformy. Dostęp do płatnych zasobów dostępnych na Platformie, Uczestnik uzyskuje po dokonaniu płatności przez Abonenta bądź Użytkownika, zgodnie z informacjami o płatnościach, dostępnymi na Platformie.
  13. Zarejestrowany Uczestnik, może w dowolnej chwili modyfikować swoje dane zawarte w Koncie Użytkownika.
  14. JUVO zastrzega sobie prawo do stosowania plików cookies i innych podobnych technologii w celu udostępniania Platformy i jego funkcjonalności zgodnie z Regulaminem.
  15. Platforma wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym Uczestnika.
  16. Pliki cookies służą zapewnieniu prawidłowego działania Strony oraz celom statystycznym, np. badaniu ilości wyświetleń stron Platformy.
  17. Użytkownik może uniemożliwić przechowywanie plików cookies na swoim urządzeniu końcowym poprzez odpowiednie skonfigurowanie przeglądarki internetowej. Może to jednak wpłynąć na funkcjonalności Platformy.
  18. Użytkownik może usunąć już przechowywane pliki cookies ze swojego urządzenia końcowego poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki. Informacje na ten temat znajdują się na stronach internetowych dostawców poszczególnych przeglądarek.

§4
Dokumenty, w tym materiały dydaktyczne, a także usługi dostępne w ramach Platformy

  1. Uczestnicy mogą bezpłatnie przeglądać aktualnie informacje znajdujące się na Platformie, w tym informacje o oferowanych przez JUVO szkoleniach oraz materiałach.
  2. W ramach Platformy Uczestnik ma dostęp do następujących usług:
    • zapisy na szkolenia online (webinaria) i e-szkolenia;
    • dostęp do materiałów szkoleniowych (nagrania video i audio, materiały dydaktyczne itp.)
  3. Zabronione jest korzystanie z tych materiałów dla celów prowadzenia działalności szkoleniowej, konkurencyjnej względem JUVO. Zabronione jest udostępnianie materiałów jakimkolwiek osobom trzecim.
  4. Po ukończeniu szkolenia Uczestnik może otrzymać certyfikat w formie dokumentu PDF po uprzednim powiadomieniu o takiej konieczności JUVO.
  5. JUVO zastrzega sobie prawo do zmiany, ograniczenia, zredukowania lub zamiany w każdej chwili zakresu świadczonych usług. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Abonentów oraz Użytkowników; tj. zmiany nie dotyczą zamówień, które zostały złożone.

§ 5
Wymagania techniczne dla skorzystania z Platformy

  1. Na platformie znajdują się treści cyfrowe w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Do korzystania z Platformy, w tym m.in. do uczestnictwa w organizowanych za pośrednictwem Platformy Szkoleniach, niezbędne jest:
    • posiadanie dostępu do sieci Internet (łącze min. 128 kpbs dla Uczestnika);
    • posiadanie jednej z następujących przeglądarek internetowych: Internet Explorer 10 lub 11, Firefox, Safari, Opera, Chrome lub Edge,
    • posiadanie programu służącego do przeglądania zasobów Platformy, akceptującym pliki typu cookies,
    • posiadanie konta poczty elektronicznej (adresu e-mail),
    • posiadanie przez Użytkownika właściwego urządzenia mobilnego oraz poprawne zainstalowanie w pamięci tego urządzenia aplikacji mobilnej (o ile Uczestnik wyraża chęć korzystania z Platformy przy użyciu sprzętu mobilnego).
  3. Abonent bądź Użytkownik dopełni należytej staranności, aby korzystanie z Platformy przebiegało bez zakłóceń, a Platforma działała bez usterek i niedogodności dla Uczestników Szkoleń.
  4. JUVO zastrzega sobie możliwość wystąpienia krótkotrwałych przerw w funkcjonowaniu Platformy celem wykonania niezbędnych napraw, konserwacji, tworzenia kopii zapasowych. Jeśli JUVO będzie miał takie możliwości, jeśli wymienione powyżej czynności nie wynikają z awarii, a z zaplanowanych uprzednio działań, JUVO poczyni starania celem poinformowania Użytkowników bądź Abonentów o tym fakcie z podaniem przewidywanego czasu trwania takich prac celem zapewnienia pełnej funkcjonalności Platformy.
  5. Uczestnik, który na skutek awarii Platformy wynikającej z winy JUVO nie ma możliwości korzystania z jej funkcjonalności, w miarę możliwości zgłasza ten fakt JUVO za pośrednictwem adresu e-mail JUVO wskazanej w § 1 lit. o Regulaminu. JUVO niezwłocznie podejmuje wszelkie kroki, celem przywrócenia sprawnego funkcjonowania Platformy.
  6. W razie niespełnienia przez sprzęt Uczestnika wymagań technicznych określonych w ust. 1, JUVO nie gwarantuje możliwości korzystania z Platformy w sposób prawidłowy i nieprzerwany.
  7. JUVO nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z części lub całości zasobów Platformy, jeśli niemożność ta spowodowana jest brakami technicznymi po stronie Uczestnika, w szczególności z powodu niewłaściwej konfiguracji przeglądarki internetowej czy niedostatecznej wydajności sprzętu, jak również jeżeli niemożność ta jest spowodowana innymi przyczynami nieleżącymi bezpośrednio po stronie JUVO.

§ 6
Prawa i obowiązki Uczestnika

  1. Każdy Uczestnik jest zobowiązany do korzystania z Platformy w sposób zgodny z treścią niniejszego Regulaminu, z poszanowaniem przepisów prawa i zachowaniem dobrych obyczajów.
  2. Uczestnik jest zobowiązany do zabezpieczenia swojego Loginu w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Użytkownik zobowiązuje się do nieudostępniania swojego Loginu osobom trzecim.
  3. Wszelkie działania podjęte z użyciem Loginu Uczestnika uznaje się za działania Uczestnika.
  4. Uczestnik zobowiązuje się do poinformowania JUVO o utracie Loginu bądź o podejrzeniu, że dostęp do Loginu Użytkownika uzyskała w sposób nieuprawniony osoba trzecia.
  5. Zabronione jest w trakcie korzystania z Platformy:
    • podawanie nieprawdziwych, nieścisłych lub nieaktualnych informacji lub danych osobowych,
    • rozpowszechnianie nieprawdziwych lub sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami informacji na temat treści zamieszczonych na Platformie,
    • naruszanie w jakikolwiek sposób dóbr osobistych JUVO, jej pracowników, współpracowników albo osób trzecich,
    • dostarczanie treści o charakterze naruszającym powszechnie obowiązujące przepisy prawa,
    • jakiekolwiek ingerowanie w działanie Platformy, w szczególności zmienianie kodu źródłowego Platformy, używanie lub zamieszczanie wirusów, trojanów etc., niedozwolonych rozszerzeń i innych mechanizmów mogących mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie Platformy.

§ 7
Warunki zawarcia Umowy

  1. Umowa zawierana jest między Abonentem bądź Użytkownikiem, a JUVO.
  2. W celu złożenia zamówienia Abonent bądź Użytkownik jest zobowiązany:
    • dokonać rejestracji zgodnie z postanowieniami §1 niniejszego Regulaminu w celu uzyskania dostępu do Szkolenia bądź zasobów znajdujących się na Platformie, tj. utworzyć Konto zgodnie z instrukcjami podanymi w niniejszym Regulaminie podając: login, adres email na w celu wysyłania korespondencji, a także dane płatnika oraz adres, na jaki ma być wystawiona faktura,
    • w przypadku posiadania konta na Platformie, po zalogowaniu, wybrać Szkolenie bądź materiał, który chce zakupić,
    • dokonać wyboru sposobu płatności spośród narzędzi płatniczych dostępnych na Stronie Internetowej,
    • opłacić Szkolenie.
  3. Wszystkie ceny Szkoleń podane na Platformie są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT).
  4. Złożenie przez Abonenta bądź Użytkownika zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem JUVO oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
  5. Płatności można dokonać za pomocą narzędzi płatniczych dostępnych na Stronie Internetowej.
  6. Po złożeniu zamówienia Abonent bądź Użytkownik otrzyma potwierdzenie zamówienia (moment zawarcia Umowy) droga mailową na wskazany przez siebie adres e-mail z informacją o wyborze Szkolenia bądź materiałów dydaktycznych.
  7. Realizacja zamówienia może nastąpić dopiero po otrzymaniu przez JUVO potwierdzenia poprawnego wykonania zapłaty przez operatora płatności, potwierdzenie to wysyłane jest również do Abonenta bądź Użytkownika.
  8. Przez realizację zamówienia rozumie się włączenie dostępu do wykupionego Szkolenia dla określonego Konta Uczestnika Szkolenia. Uczestnik Szkolenia po zalogowaniu się na swoje Konto ma dostęp do wykupionych Szkoleń poprzez zakładkę „Moje kursy”.
  9. Wykupione Szkolenie będzie aktywne przez okres wskazany w opisie Szkolenia od dnia przekazania Abonentowi lub Użytkownikowi informacji o zaksięgowaniu jego wpłaty, co umożliwi Uczestnikowi korzystanie w tym czasie z Platformy.
  10. W przypadku dokonania przez Abonenta bądź Użytkownika zakupu Szkolenia z oznaczeniem dnia i godzin, w których ma się ono odbyć (tzw. „Szkolenie na żywo” prowadzone przez JUVO lub przez jego pracowników bądź współpracowników), Abonentowi bądź Użytkownikowi zostanie włączony dostęp do wykupionego Szkolenia co najmniej 30 minut przed oznaczonym czasem.
  11. W pozostałym zakresie tj. w zakresie innych funkcjonalności Platformy, do zawarcia Umowy dochodzi poprzez rozpoczęcie przez Abonenta bądź Użytkownika korzystania z danej Usługi oferowanej w ramach funkcjonalności Platformy.
  12. Abonent bądź Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z danej Usługi. W przypadku opuszczenia przez Abonenta lub Użytkownika Platformy, lub usunięcia konta przez Użytkownika, Umowa rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. W przypadku zakończenia korzystania usług Platformy, Abonentowi bądź Użytkownikowi nie przysługuje zwrot jakichkolwiek opłat poniesionych przez niego na rzecz JUVO.

§ 8
Cena

  1. Ceny podane przy opisie danego Szkolenia lub w opisie danego zasobu są cenami wiążącymi. JUVO zastrzega sobie prawo do zmiany cen, przy czym w odniesieniu do poszczególnego Abonenta bądź Użytkownika, zmiana ceny nie może zostać dokonana po zakupie przez niego jednego lub więcej Szkoleń lub innych zasobów oferowanych w ramach funkcjonalności Platformy.
  2. JUVO zastrzega sobie prawo ustalania dla poszczególnych Użytkowników bądź Abonentów cen innych niż wskazane w opisie danego Szkolenia lub innej Usługi, w tym w szczególności udzielania rabatów, zniżek, promocji czy sprzedaży na raty.
  3. Użytkownik bądź Abonent wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Użytkownika bądź Abonenta przy Rejestracji lub w formie papierowej.

§ 8
Prawo Konsumenta do Odstąpienia od Umowy

  1. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
  2. Odstępując od Umowy Konsument składa JUVO oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowanie terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. JUVO zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną na wskazany w §1 lit. o adres poczty elektronicznej. JUVO zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Konsumentowi potwierdzenie doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną.
  4. JUVO ma obowiązek do niezwłocznego (nie później niż w terminie 14 dni od doręczenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 i 3 powyżej), zwrócenia Konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności. JUVO dokonuje zwrotu płatności Konsumentowi korzystając z tego samego sposobu zapłaty, którego użył Konsument, chyba, że uzyska od Konsumenta wyraźną zgodę na dokonanie zwrotu w oparciu o inną metodę płatności.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w zakresie określonym w art. 38 ustawy Prawo Konsumenta, w szczególności w zakresie umów, których przedmiotem są usługi szkoleniowe, jeżeli ich świadczenie odbyło się za wyraźną zgodą Konsumenta oraz po uprzednim poinformowaniu przez JUVO o utracie prawa do odstąpienia od Umowy.
  6. Zastrzega się, że nie wiążą Konsumenta:
    • postanowienia niniejszego Regulaminu, które stanowią tzw. klauzule abuzywne (art. 3851 k.c. i następne)
    • postanowienia niniejszego Regulaminu, które zostały zamieszczone przez Prezesa UOKiK w rejestrze postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone.

§ 9
Postępowanie reklamacyjne

  1. JUVO dokłada należytej staranności celem zapewnienia odpowiedniego funkcjonowania Platformy.
  2. Użytkownicy albo Abonenci są uprawnieni do wnoszenia reklamacji w związku z korzystaniem z Usług oferowanych w ramach funkcjonalności Platformy.
  3. Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres siedziby JUVO lub na adres e-mail JUVO wskazany w § 1 lit. o tegoż Regulaminu.
  4. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej, następujące dane:
    • oznaczenie podmiotu wnoszącego reklamację (w tym imię i nazwisko, bądź firma osoby prawnej, adres zamieszkania lub siedziby- w przypadku osoby prawnej, adres e-mail, w przypadku osoby prawnej- dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją),
    • opis zdarzenia będącego podstawą złożenia reklamacji,
    • opis Szkolenia– jeżeli reklamacja dotyczy wskazanej Usługi,
    • oczekiwania wnoszącego reklamację odnośnie sposobu rozwiązania zgłoszonego w reklamacji problemu.
  5. JUVO rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich doręczenia.
  6. O wyniku rozpatrzenia reklamacji JUVO niezwłocznie powiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji. Reklamacje nie posiadające danych, o których mowa w ust. 4 powyżej, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
  7. JUVO informuje, iż:
    • Użytkownik bądź Abonent, będący Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
    • Użytkownik bądź Abonent, będący Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

§ 10
Ochrona praw własności intelektualnej

  1. Wszelkie Prawa do Platformy przysługują tylko i wyłącznie JUVO.
  2. Wszelkie materiały znajdujące się na Platformie, objęte są prawem autorskim JUVO. Uczestnik jest zobowiązany przestrzegać przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody JUVO jest zabronione.
  3. Materiały, informacje i zasoby, grafiki stanowiące zawartość Platformy, w tym w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, wzory pism, kalkulatory, szablony, nagrania audio i video, mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie i nie mogą być wykorzystywane w jakichkolwiek celach komercyjnych. Uczestnik nie jest uprawniony do ich kopiowania i wykorzystywania bez pisemnej zgody JUVO. Uczestnik może korzystać z zasobów Platformy wyłącznie na użytek własny, w tym na potrzeby prowadzonej działalności zawodowej (nie będącej działalnością konkurencyjną względem działalności prowadzonej przez JUVO), bez prawa do rozpowszechniania tych utworów osobom trzecim.
  4. Opracowywanie, kopiowanie, rozpowszechnianie, przekazywanie, wyświetlanie, przesyłanie, przedrukowywanie, łączenie z innymi materiałami, utworów będących własnością JUVO w postaci zawartości Platformy, w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem oraz ustawą prawo autorskie jest zabronione.
  5. W przypadku naruszenia praw autorskich JUVO, JUVO ma prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) za każdy przypadek naruszenia, co nie wyłącza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

§ 11
Odpowiedzialność JUVO

  1. JUVO odpowiada wyłącznie za szkody spowodowane umyślnie lub wskutek rażącego niedbalstwa albo naruszenia istotnych zobowiązań umownych, z wyjątkiem przypadków uszczerbku na życiu i zdrowiu oraz innych przypadków obowiązkowej odpowiedzialności ustawowej. Powyższe ograniczenie odpowiedzialności ma zastosowanie w szczególności w odniesieniu do szkód spowodowanych błędami, opóźnieniami lub przerwami w transmisji, w przypadku awarii urządzeń technicznych i usług, błędnej treści, utraty albo usunięcia danych lub szkód spowodowanych przez wirusy, złośliwe oprogramowanie lub oprogramowanie szpiegujące. JUVO nie ponosi odpowiedzialności za informacje, opinie, komentarze rozpowszechniane przez Uczestników w ramach Platformy.
  2. JUVO nie ponosi odpowiedzialności za jakość i prawidłowość usług i serwisu, o ile w danym przypadku jest to zgodne z prawem. JUVO nie odpowiada ponadto w żadnej formie za szkody bezpośrednie lub pośrednie, wynikające z uczestnictwa w Szkoleniu lub ewentualnej niedostępności serwera internetowego.
  3. Administrator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie po stronie Uczestnika jakichkolwiek szkód spowodowanych korzystaniem lub niemożnością korzystania przez niego z Platformy szkoleniowej, w tym za utratę danych, opóźnienia w otrzymaniu danych lub opóźnienia w przesyłaniu danych, spowodowane brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją, opóźnieniami lub innymi przerwami w świadczeniu usług, spowodowanymi przez czynniki od niego niezależne.
  4. JUVO nie odpowiada za skutki wynikłe z ujawnienia przez Użytkownika osobom trzecim Loginu oraz Nazwy Użytkownika, niezależnie od przyczyny takiego ujawnienia.
  5. JUVO nie odpowiada za potencjalne zagrożenia dla Użytkowników bądź Abonentów Platformy polegające na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkowników bądź Abonentów szkodliwego oprogramowania oraz możliwości pozyskania i modyfikacji ich danych przez osoby nieuprawnione.
  6. JUVO oświadcza, że udostępniane na Platformie Szkolenia przygotowywane są z zachowaniem najwyższej staranności, niemniej JUVO nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za rezultaty Szkolenia, jego merytoryczną przydatność.

§ 12
Ochrona danych osobowych

W przypadku, gdy do wykonania Umowy z Abonentem jest konieczne przetwarzanie przez JUVO danych osobowych Uczestników Szkolenia, względem których status Administratora Danych Osobowych przysługuje Abonentowi, Strony zawrą stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór JUVO przedstawi Abonentowi.

§ 13
Postanowienia końcowe

  1. JUVO zastrzega sobie prawo do zmiany zapisów niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wprowadzane przez JUVO będą zamieszczane na stronie internetowej Juvo-Szkolenia.pl Zmiany do Regulaminu są wiążące dla Użytkowników po 14 dniach od chwili poinformowania Użytkowników o dokonanych zmianach na adres e-mail podany przez Użytkownika przy Rejestracji, natomiast dla Usługobiorców od momentu zamieszczenia zmian Regulaminu na Platformie.
  2. Postanowienia Regulaminu będą interpretowane według przepisów prawa polskiego.
  3. Do sprawa nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym m.in. przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych.
  4. Abonent zgłaszający pracownika lub współpracownika jako Uczestnika Szkolenia powinien poinformować go o udostępnieniu jego danych, a także przekazać mu treść niniejszego Regulaminu.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu korzystania z platformy szkoleniowej JUVO Kancelaria Radców Prawnych Heinrich, Kaczanowski spółka partnerska
Polityka prywatności

§ 1
Informacje ogólne

  1. Niniejszy dokument stanowi politykę prywatności („Polityka Prywatności”) Platformy szkoleniowej będącej własnością JUVO zamieszczonej na stronie internetowej: Juvo-Szkolenia.pl
  2. Wszelkie pojęcia niezdefiniowane w treści niniejszej Polityki rozumieć należy wedle ich definicji zawartej w treści Regulaminu, której załącznikiem jest niniejsza Polityka Prywatności.
    17. Platforma jest własnością JUVO Kancelaria Radców Prawnych Heinrich, Kaczanowski Spółki partnerskiej, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS: 0000847620, NIP: 9372675704, REGON: 362175727, kontakt e-mail biuro@juvo.pl.
  3. Niniejsza Polityka Prywatności reguluje informacje o zasadach przetwarzania przez Administratora danych osobowych Uczestników.

§ 2
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych

  1. Każdy osoba fizyczna zakładająca Konto w ramach Platformy oraz chcąca korzystać z oferowanych w ramach Platformy Usług, w procesie Rejestracji, zostanie poproszona o podanie swoich danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, ale niezbędne dla skorzystania z Usług oferowanych w ramach funkcjonalności Platformy, które wymagają posiadania Konta Użytkownika.
  3. Administratorem danych osobowych Uczestników jest JUVO.
  4. Przetwarzanie danych osobowych osób wskazanych w ust. 3 powyżej przez JUVO odbywa się na zasadach określonych w postanowieniach rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, zwanym dalej „RODO”.
  5. Administrator przetwarza dane osobowe Uczestników w celach:
    • związanych z funkcjonowaniem Platformy, realizacją postanowień Umowy, realizacją zamówień i płatności za Szkolenia i inne Usługi płatne (podstawa prawna przetwarzania- art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • rozpatrzenia reklamacji na podstawie realizacji przepisów prawa (podstawa prawna przetwarzania- art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  6. Dane wymagane do realizacji płatności za zamówienie są zbierane przez JUVO wyłącznie w przypadku dokonywania przelewu drogą tradycyjną na rachunek bankowy JUVO, a w przypadku pozostałych płatności bezgotówkowych Administratorem danych osobowych jest PayPro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kancelarska 15, KRS:  0000347935.
  7. Osobom fizycznym, których dane są przetwarzane przysługuje prawo do wglądu w treść dotyczących ich danych osobowych, podlegających przetwarzaniu przez JUVO, oraz prawo żądania ich sprostowania w każdej chwili, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych, prawo do żądania usunięcia ich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania ich danych osobowych, prawo do przenoszenia ich danych osobowych.
  8. Osobom fizycznym, których dane są przetwarzane przysługuje skarga do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Dane osobowe będą przetwarzane przez JUVO przez okres wynoszący co najmniej okres przedawnienia roszczeń wynikających z niewykonania lub nienależytego Umowy, a także uprawnień, o których mowa w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  10. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich nie podanie może uniemożliwić lub utrudnić korzystanie z Usług w ramach Platformy.